2011. július 28., csütörtök

9 hónap *-*

ma vagyunk Gabulival 9 hónaposaaaak :3 ígyhát ma mentem Orosházára fél1re ért be a vonat éssakkor így Gabcsi kijött elém Csokival *-* (a kutyája.xD) aztán így hazamentünk hozzájuk ebédeltünk énmongyuk alig ettem valamit.xD aztán felmentünk a szobába tv-ztünk, meg feküdtünk, kártyáztunk, aztán elmentünk sétálni, aztán megint vissza és szegénynek szétkarmoltam a karját mert csikizett ésén ezt nemakartam :c aztán fél7kor mentem haza :Q utána természetesen apám meg egy énekes csávó csinálták  azenéiket amihez az én gépem kell -.- mert zenész apámésakkor zenétkell csinálni -.- bazdmeg fél 11ig volt itta csávó már nagyonfebaszott főleg hogy Gabcsi meg ittvárt msn-en :Q  erre még anyámis odahív hogy őmost beszélgetni akar hát bassza meg. de a lényeg hogymostmár ittvagyok és Gáborkával msn-ezek *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése