2011. július 31., vasárnap

Unalom

hát most borzalmasan unatkozok  ._. most voltam lent cigizni.msn-en sincs senki :c szóval unatkozom :c amúgy nekünk van egy csomó lakásunk, amiket albérletbe szoktunk kiadni, és most házba akarunk költözni mert lakásba lakunk, és ma délelőtt voltam anyámmal a Bárka utcai lakásunkban takarítani mert anyám elakarja adni ésakkor úgy jobban járunk ha abból a pénzből veszünk házat, mintha elcserélnénk, de mindegy ez bonyolult. xD a lényeg hogy eladjuk :D és kikellett takarítnai éncsak porszívóztam.xD az új porszívónkkal amit múlthét pénteken vettünk xd amúgymeg már csak 7 nap és látom Gáborkát *-* tegnap este beszéltünk egy keveset facebookon aztán elment :c vagyis üzeneteket küld a telefonjáról, de ezt nemértem, onnan akármikor tudna írni szóval nemértem mért megy el :c és most alig várom hogy 5 óra legyen mert akkor hív fel *-* tegnap este amúgy megint sírva aludtam el miatta ^^ remélem ma többet beszélünk  facebookon :( amúgy asszem visszaestem a vírusba amibe múlthéten voltam mert miután leírtam h facebookon, hirtelen hánytam:O most takarítottam fel........ kurvajó. de amúgy lehet hogy a cigitől mert utána lett egyből hányingerem. :S 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése