2011. július 26., kedd

Ancsi :Q

most kurva ideges vagyok ._. úgyvolt hogy lesz raszta hajam, mindigis akartam, mert anyám fodrász cska eddig nemtudta, és a Balatonon látta hogycisnálják és megtnaulta, és ma csinált egy tincset erre közölték most anyámmeg apám, hogy inkább majd kibontjuk mert ez nemnézkijól, nem az stílusom :@ bazdmeg egy kurva tincs jóhogy hülyénnézki ha többlenne jólnézneki -.- anyámnak most az a baja hogy a vége nemjó ._. majd megcsinálja ésakkor jólesz :@ amúgymeg ma találkoztam Ancsival, délre ért be a busza Szentesről. aztán elmentünk hw-ba ami egy kocsma és pipáztunk meg ittunk sört, utána elmentünk a mekibe és ettünk énvmi salátát ő meg sajtburgert xd de előtte egy tizenéves csaj az utcán odajötthogy nemakarunk-e modellek, hoszteszek vagy statiszták lenni XDDD methogy pénteken lesz válogatás, és ha akarnánk akkor holnap felhív hogy hova mikormenjünk xd mondtuk h inkábbnem.xD aztán elmentünk a plázába szétnéztünk, utána meg kiültünk a plázánál a tóhoz és büdös volt a víz Xd néztük a kacsákat :D ottvolt egy csávó a kétlányával ilyen 4-5 évesek voltak a nagyobibk állandóan bámult minket -.- a másik meg tökaranyos volt :3 aztán visszamentünk a marstérre és Ancsi elment :c  aztán mentem hazafele és anyám üzlete útba esik, mert fodrász és mellette van a műkörmös barátnőjének az üzlete, ésottvolt, és mondta h mennyünk ét az üzletbe csinál egy raszta tincset, csináltis erre ahogy írtam, most mégse akarják -.- szánalmas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése