2011. július 30., szombat

Elment :'(

Gabcsi ma reggel 8kor elment nyaralni :c és majd csak jövőhét vasárnap látom :c annyira rossz. üresnek érzem magamat nélküle, nincs értelme eltelnie a napjaimnak..... ilyenkor Gabus már rég fentvan msn-en vagy ilyenkor ér be a vonattal :) hát de erre most várhatok még jósokat :c napi 5 perceket fogunk beszélni hátén ezt nembirom ki :c tegnap este vagy ma hajnalba miután elbúcsúztunk  msn-en, még egy órán át sírtam éscsak utána bírtam elaludni :( amikor összejöttünk, kétnap után jött az ősio szünet, akkor még nemszerettük egymást ennyire meg nemkötődtünk egymáshoz ilyen szinten, ésakkor a szünetben nem láttam és nemis beszéltünk sehogyse már azt alig bírtam ki pedig csak két napja jártunk.... meg két napot alig birok ki úgy hogy közbe látom mert camozunk meg beszélünk msn-en meg felhív, akkorígy hogyfogom kibírni hogy többmint egy hétig nemlátom és csak párperceket beszélünk? :c nagyon szomorú vagyok egésznap rosszkedvem volt :/ de amúgymeg ma átmentem délre anyámhoz mert a manikűrösöm aki anyám barátnője és anyám üzlete mellett van a boltja, Szimi, tehárt Szimivel elmentünk valami kozmetikushoz aki csinál végleges szőrtelenítést mert az már nekem tavaly nyáron volt 2-3 alkalommal, de aztán abbamaradt 20-30ezrekbe került... ez a csaj meg 5500ért megcsinálja a hónaljamat. a bajuszommal megmajd  szerdán megyek 1re.xD utána meg anyámmal elmentünk a baumaxba, onnan meg a Severbe, és ott kaptam 3 melltartót tangával XD amúgy nemhordok tangát mert nemszeretem de most hamár így van a melltartóhoz akkor elhszanálom :P utána hazajöttünk aztánmeg apám vit tminket a plázába, és kaptam egy kardigánt, egy ujjatlan felsőt, egy farmert meg egy telitalpú magassarkút *-* meg telefonáltam Gabcsival , ésrosszkedve lett mert mondtam hogy nekemis az lett ._. szóval elég szomorúan búcsúztunk el egymástól utána mégrosszabb kedvem lett :'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése