2011. augusztus 1., hétfő

Augusztus

ma már augusztus van O_O olyan fura belegondolni, hogy egy hónap múlva ilyenkor már suli lesz... pedig emlékszek hogy Gabcsival június 30-án voltunk állatkertbe ami kicsit több mint egy hónapja volt, és olyan mintha tegnap lett volna. :S de amúgy nekem semmi bajom nincs azzal hogy kezdődik a suli egy hónap múlva, mert imádok odajárni, az osztályomat is imádom, csak fura lesz hogy nem csak Gabulival leszek amikor vele leszek. mert ott nemtudunk kettesbe lenni mert ott az egész osztály, faszkodnak, odajönnek pofátlanul leülnek spanolni amikor mi csak ketten szeretnénk lenni... meg kihívnak cigizni, meg juj eztörtént juj az történt.... szóval ott sokkal kevesebbet tudunk majd kettesbe lenni :S most nyáron meg itthon voltunk vagy nála és csak ketten és az olyan jó volt :) denembaj mert szeptembertől is azért lesz egy kis kevés időnk csak ketten ^^ egyébként meg lecseréltem a dizit, gondolom feltűnt :) kurvára tetszik *-* nemnagyszám, de szerintem sokkaljobb mint az előző :D imádom a farkasokat *-* amúgymeg tegnap Ancsival regisztráltunk az ebneveldére meg a Teveclubra XDDD és most van kutyánk meg tevénk :D ma tettem le a tevémmel a teveérettségit xdddd amúgy Gabcsi ma 4kor hívott és mostmár többet fogunk tudni beszélgetni, mert neki mindig elsején jön pénz a telefonjára vagyis nempénz hanem 100 lebeszélhető perc. és akkor kiszámoltuk kb 20 perceket tudunk beszélni majd :D meg remélem majd most délután ír facebookon. meg este is *-* tegnap este beszéltünk ^^ és már csak 6 nap és látom :) amúgy ma voltam anyámmal a fogorvosnál, mert a vendége a fogorvosa,  mert fáj a foga, és elvitt engem is mert multkor kétszer is vérzett csakúgy spontán, de aszonta a nő hogy egészségesek a fogaim, egy darab lyukas sincs :D de kell majd fogszabályzó :/ aztán elmentünk a centrumba, ami régen egész jó áruház volt, de mamár kurvadrága és ráadásul öregnénis ruhák vannak.... de felmentünk az emeletre ottmeg lett vmi bolt ami sokkal olcsóbb :D kaptam két virágos kendőt, ugyanolyanok cska az egyiknek fehér az alapja a másiknak meg fekete. kaptam még egy farmert is, meg egy farmerszoknyát is, Gabus kérésére, meg egy virágos pólót ^^ jameg egy virágos táskát is amit már kurvarégóta akarok :D utána meg elmentünka plázába jegeskávét inni. utána meg jöttünk haza és csináltam képeket magamról :O 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése