2012. január 14., szombat

Bocsánat

bocsánat hogy nemvolt egy csomó ideig, csak ellettem, tiltva a géptől -.- mondván hogy nem tanulok -.- pedig rohadtul tanulok csak anyámék rohadt nyomorék faszok ._. aztán most nagynehezen ide tudtma jönni mert apámnak valami zenéket kell keresnem de közbe gépezek.xD amúgy azt se engedik hogy Gabi feljöjjön hozzám -.- de máshol lehetünk eggyütt tehát ebben nem értem mi a logika.... amúgy ez nekem most egy mozgalmas hét volt. egycsomó dogát írtunk, aztán szerdán megkaptam az új darabjaimat, csütörtökön este meg bementem életemben először gyakorolni a konziba :D sikerült kivennem a 11es termet :D büszke voltam magamra :D de csak egy órát gyakoroltam, mert utána mentünk hw-ba bogival zsuzsival meg Gabival, aztán meg jöttek még Petra Szandi meg Dóri. és ugye Gabit megkértme hogy tűrje be délután a bakancsát és a hw-ba volt egy skinhead mg egy punk (aki nemnézett ki punknak mert mint később megtudtuk amúgy redőr XD tehát nemöltözhet ott úgy) és akkor ott azokkal spanoltunk, a punk már gecire bevolt baszva asszem zsoltinak hívták, és zsuzsival kavart.xD  a skinhead az ilyen gecijóarc volt miután Gabi elment vele spanoltam :D az meg Zoli asszem.xD közbe meg Petra ott sírt mert hogy összeveszett Sacival meg úgyérzi hogy mostanába senki se szereti meg mindenkivel csak veszekszik, és úgy sajnáltam mert nagyon szeretem petrát :( jaaa de azt kihagytam hogy gyakorlás meg kocsmázás előtt elmentünk Petra, Edit, Pisti Gabi meg én az árkádba XD vettem két felsőt. ilyen trikó szerűeket azokat az ujjatlanokat. azegyik az piros és ilyen csipkés és csak 1395 ft volt O_O ezt a pull&bear-be vettem, aztán a bershkába meg egy ilyen királykék színűt azis ugyanennyibe került O_O és teljesült egy régi vágyam.xD amióta megnyílt az árkád kurvára szerettem volna ebből a két boltból valamit és mostmár lett.xD jameg mostmár 101 körömlakkom van XD Bogi megvette nekem a 100.at kedden. és mivel szerdán mentem a zongoratanáromhoz a darabokért, így csütörtökön még nemkellett órára mennem, és ezértúgyvoltam vele hogymajd szerdán kikenem vele a körmömet. errenem otthon hagytam? -.- namondom nembaj maj csütörtökön. erre akkoris otthon hagytam -.- és már annyira felbaszott hogy üres  akörmöm, hogy vettem kínomba egy körömlakkot.xD amit amúgy már rég kinéztem magamnak.xD jameg pénteken reggel beakartam menni már háromnegyed 7re a konzi elé, hogy 7től legyen termem, mert akartam gyakorolni, mert mostmár végreanyámék megengedik hogy bent gyakoroljak a konziba, mert otthon utálok gyakorolni, cska elaludtma mert rosszul állítottam be az órámat ._. demostmár tökjólesz majd néha reggel bemegyek a konziba gyakorolni meg hétfőn kedden csütörtökön is este :3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése