2012. január 22., vasárnap

Új telefon

igaz hogy augusztusban kaptam új telefont, de azt annyira utáltam, mert egy szar volt,( nokia c3-00) hogy csak na. nemis értem mért olyat választottam.. megtetszett a szine vagy én nemtom. de most meg kaptam egy új telefont megint szerdán.xD androidosat :3  htc wildfire s-t. annyira kis aranyos :3  először a rózsaszínt néztem ki de aztán mondták hogy az elfogyott, megmutatták a fehéret és beleszerettem a fehérbe *-* anyám azért ment bele hogy megvegyük mert gyakorlatilag egy forintot se fizettünk érte.xD majd havonta kell 3000 ft-ot befizetnünk és annyi :D és úgy szeretem ^^ meg tele van játékokkal :3 amiket én raktam rá a marketből :D és most gecipáwa vagyok mert nekem van a legjobb telefonom az osztályban :P és annyira örülök neki :3 meg olyan szép képeket csinál *-* jameg végre megtaláltam a wifi kódját... kurvaboldog vagyok azért is :D és így már tudok itthon telefonról facebookozni :3 amúgy holnap jön az osztályba egy új csaj. akit amúgy ismerek.xD  szolfézstársam volt. két éve még egy kis jelentéktelen duci csaj volt aki kettőt se szólt.. hát most nemtom milyen lesz.. amúgy hegedűs de brácsával vették csak fel ide tehát jól hegedülhet akkor ha azzal nem vették fel XDDDDDD na majd holnap meglátjuk hogy jön-e velünk kocsmázni vagy az ilyen lilla meg tőgy meg alsó meg ilyenekkel spanol-e.. de szerintem velük fog..  a nyomikkal. :/ xD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése