2012. január 28., szombat

Szalagavató

tegnap volt a szalagavató. amúgy jólett volna, ha anyámék nem beszélig be maguknak hogy 18 év alatt tilos este 10 után az utcán mászkálni és emiatt nemjött volna értem apám 10kor -.- szóval 6kor kezdődött, Csabával meg Zsuzsival mentem. a keringőből lófaszt se láttunk XD de amennyit láttunk az azért elég jó volt.xD aztán a tűzés hát az valami kurva unalmas volt :D de amúgy Gyula is oda csapódott hozzánk ésígy 4en elvoltunk félóránként járkáltunk le inni meg cigizni.xD aztán úgyvolt hogy csak az ehetett akinek volt kajajegye de mivel svédasztal volt, így megjátszottuk így 4en, hogy Janitól elkértük a kaja jegyét és azzal vettünk kaját XD meg aztán Sipos Bélától meg Martonosi Sanyitól is húztunk kaját.xD és 10kor volt a meglepetés tánc, amihez Saci elkérte az egyik felsőmet :3 xD és abba táncolt :D hát igazából az nekem nem annyira tetszett.. és utána jött apám -.- de azért abba a 4 órába jól elvoltunk :D de ha anyámék nemtalálták volna ki ezt a hülyeséget hogy elvileg ez a törvény akkor maradhattam volna meg utána mehettem volna a többiekkel a hw-ba ._. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése