2012. január 31., kedd

Vántus nap

hát ez a vántus nap egy olyan, hogy minden évben van egy ilyen nap, és akkor mindenféle program van. 9től volt a vetélkedő délig, rovásírást kellett fejteni, zenét kellett felismerni, meg csukott szemmel kellett etetni a másikat, meg mindenféle hülyeség volt. xD aztán ebédszünet volt, utána meg fél2től filmvetítés. hát az a film olyan kurvaszar volt hogy az valami hihetetlen :D az volt a címe, hogy Ragyogj... xd hát gecijóvagy mondom.xD aztán volt a ki mit tud. én voltam az egyik zsűri. 6 szám volt. tök szomorú voltam :/ Gáborkáék tavaly is előadtak Zsoleccal (meg dobossal meg basszusgitárossal) egy saját számot, és tavaly is 4edikek lettek, és gabcsi kapott a gitárszólójáért különdíjat. és én csak rájuk adtam max pontszámot, de ígyis idén is csak 4.ek lettek :/ a többieket kellett volna lepontoznom.. és most tökrossz volt mert Zsolec meg Gabus gitárjából se hallatszódott semmi, főleg a szólójából, pedig idén is bevetett egy tökjó trükköt, és mostmég csak különdíjat se kapott :/ annyira szomorú voltam :( utána meg volt lent a klubban nagy diszkó :D eddig mindig csak magyar tánc ház volt.... mostmeg nagy parti volt.xD életembe először mertem táncolni XD meg Gabikával is táncoltam *-* nagyon édesek voltunk :3  aztán beültünk tk-ba, 4en ittunk egy sört.xD és kint voltunk a baráti társasággal, aztán bementünk, mert kint hideg volt és ott meg ottvolt még egy csomó másik konzis, meg fősulisok, else fértünk, mindenki szétszéledt tőlünk és tökrossz volt :/ aztán most tök hamar eljöttünk. amúgy alig várom a jövőhét csütörtököt :3 akkor megyek Gébörkéhez, és alig várom hogy együtt alszikáljunk ^^ utána meg pénteken estére megyünk Petrához meg még jönnek mások is Makóra, és megyünk diszkóba.xD tökjólesz :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése