2012. január 2., hétfő

Szilveszter :DDD

ez volt életem legjobb szilvesztere :P 30án mentem Gabcsihoz. aznap este elmentünk Harcossal, Norbival, Erikkel meg Norbinak az apjának a nevelt fiával meg ugye Gabus meg én elmentünk kocsmába, de én borzalmasan voltam.. szerintem migrénes rohamom volt kurvára fájt a fejem meg majdnem oda okádtam.. de aztán jobban lettem :D na és akkor másnap meg elvileg 4:20ra mentünk volna Robiékhoz, hát kb olyan 5 órára odaértünk.xD volt pizza, ilyen szendvics falatkák, popcorn, Gabi anyukája csinált virslis kiflit, azt vittünk meg pogácsa is volt :D ettünk, meg hallgattunk zenét, tv-ztünk, ittunk.xD az egész este folyamán ittam 3 sört, egy felest meg 7 pezsgőt.xD szóval nemvoltam annyira bebaszva :D meg még pénteken Erikkel kitaláltunk egy új játékot, a kúnót.xD és azt jáccottuk szilveszterkor.xd az ugyanolyna mint az uno, csak 8nál tengeralattjárót, 7nél ájjaetok le-t, 6nál igen?-t 5nél diket, 4nél Gézát 3nál hajót kettőnél kombot 1nél meg júnót kell mondani.XD ésha nem gézától felfele 25öt kell felhúzni, hajónál 15öt, kompnál 10et és júnónál 5öt.xD gecivicces.xD aztán fél 9kor mentünk First koncertre. leis vagyunk fotózva a koncerten.xD alul látható egy kgeci veszett kép.xD Gabiék még pogóztak is.xD  aztán visszamentünk Robiékhoz, ittunk tovább, aztán éjfélre kimentünk megint vissza a főtérre, ott volt ingyen pezsgő, vettem kettőt.xD ésakkor elénekeltük a himnuszt, koccintotutnk, kint pangtunk még egy órát.xD aztán visszamentünk ott nemsok rémlik mert akkor ittam 7 pezsgőt meg 1 sört szóval az ott kicsit beütött de cskamert lófaszt se ettem XD annyi rémlik hogy norbival kimentem cigizni a lépcsőházba és 3at szívtunk el.xD és utána mentünk.xD szóval jóvolt :D erik basszus mindent magára öntött.xD sörtől kezdve a pezsgőig meg a kajákat is magára ejtettem xD aztán ma jöttem haza :c de nagyon jó volt :P 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése