2011. december 29., csütörtök

Legcsodásabb 14 hónap...

ma vagyunk Gabival 14 hónaposak. vagyis mostmár csak tegnap..erre micsinált? ma egésznap veszekedett velem.... olyan 6 körül beszéltünk ma msn-en, kicsit rossz kedve volt amikor elkezdtünk beszélgetni, ésén próbáltam felvidítani. nagyba örömködtme neki hogy hát képzelje el kapok egy csizmát. hátha jókedvűvé teszi hogy örülök, dehát a tervem besült.... elkezdett velem veszekedni hogy minek költöm anyám pénzét.... és akkor emiatt összeveszett velem...fogta magát lelépett... elmentem körmöt lakkozni, erre hív hogy amúgy csak éhes volt azért volt ilyen.. mondomjó nembaj. elnéztem neki.. mert tudom milyen ha éhes. gecinyűgös olyankor. aztán 8körül visszajötütnk, nem volt túl aktív a beszélgetésünk de mivel mindig panaszkodik hogy nem hagyom tv-zni.. (ami azét nekem elég rosszul szokott esni...) mostanába nem szólok ha úgy érzem hogy kaphatnék kicsit több figyelmet. ésakkor mondja hogy megy. mondom oké, és gyorsan még annyit kértem tőle, hogy majd ha ottleszek nála szilveszterkor és elmegyünk a barátaival valamerre akkor foglalkozzon velemis, mert nem oldódok fel köztük még túlkönnyen, hogy adjon néha puszit, pár percet besélgessen néha velem, ne 5 méterre mennyen tőlem, mert volt olyan hogy már vagy 50 m-re előttem ment, mert nemvette észre hogy zsuzsival megálltunk emrt annyira ment norbival.. de akkoris nemszóltam semmit, és most kértme hogy ne ez legyen erre lkezdett velem veszekedni hogy mért kell állandóan körülvennem, mért korlátozom, meg hogy ő nem szabad.. mondom akkor felesleges ott lennem és a mondandójából az érződött hogy igen... aztán elkezdett oltani hogy minek erőszakoskodtam hogy maradjon itt.. egy szóval se mondtam neki hogy maradjon itt -.- aztán kiakadtam énis kurvadurván, ahogy ő szokott, mert állandóan kiakad, és káromkodik ami nekem nagyon rosszul szokott esni. ésmost énis káromkodtam egy jó nagyot.. ._. de megérdemelte -.- 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése