2011. október 5., szerda

Árkád (L)

úristen mégcsak tegnap nyitott demár voltam 3szor *-* tegnap 8kor nyitott és mimár Pistivel meg Gáborkával ott tobzódtunk fél 9kor.xD annyira nagy és szép és csodálatos és lenyűgöző *-* nagyont etszik *-* televan kurvasok bolttal *-* mameg délbe ott ettem meg ottis vacsoráztam. délbe a töröknél ettem este meg kfc-be ma ettem először ott életembe, Gabival arra jutottunk hogy nem jobb a mekinél meg a burger kingnél.xD megmost a régi boltok közül van Kenvelo, C&A, Takko, Tally Weijl, Terranova, H&M meg Cosmos *.* meg vannak újak is pl Harlem, Pull&Bear, Bershka, Stardivarius, New Yorker, Zara, Promod, Orsay *-* tökmenőőő *-* csak az a baj hogy gecidrága.... baszki nemtom hogy egy fülbevalóért is mitlehet elkérni majdnem 3000et.... egy darab műanyagért... na mindegy. majd anyámmal megyünk szombaton és végigmegyünk az összes boltba.xD meg majd a Women'secretbe venni akarok pizsamát mert a régieket megint kinőttem és itt olya szépek vannak *-* van snoopys meg rózsaszín párducos is :3 meg elvileg itt lett a legnagyobb Spar magyarországon... dehát nekem nemtűnt sokkal nagyobbnak mint a többi szegedi Spar.. szóval nemvágom. de annyirajóó *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése