2011. október 9., vasárnap

Kb 100000 Ft O_O

úristen ez durva.. két nap alatt anyámmal kb 100000et költöttünk az Árkádban :O mert ugye egész héten vártam hogy anyámmal mennyünk szombaton az árkádba mert igaz azt mondt ahogy nem vesz nekem semmit mert nincs pénz, vett nekem pár cuccot meg magának is... úgyvolt hogy anyámnak veszünk egy bokacsizmát meg nekem egy meleg kabátot télre mert akármilyen kabátot veszek fel télen 5-6 réteggel alatta fázok.... szóval elindultunk, találtunk anyámnak a Reno-ba tökjó cipőt ami nekem nemtetszett.xD aztán mentünk mentünk betévedtünk a Harlembe, ott anyám vett magának egy felsőt meg egy gatyát az kb 10000 ft volt. aztán a Kenvelo-ba kaptam egy meleg felsőt az 5000 volt. ez eddig 15000. aztán mentünk tovább és a douglasba megint fizettünk 20000et mert vettünk nekem sminklemosót meg anyám parfümöt magának. ezmár 35ezer. aztán nekem kellett kabátot vennünk, a zarába találtunk egy rohadt meleget tehát ha abba is fázni fogok felrugok valakit... az durván 30ezer volt, ésezmár 55ezer :O aztán tally weijlbe kaptam 4 felsőt az kb 15ezer volt, az 70ezer. aztán hazajöttünk, anyámnak nemlett cipője.xD ésma visszamentünk és vett magának a deichmanba egy cipőt az olyan 15000 volt, azmár 85ezer és még kaptam mégegy melegebb felsőt a new yorkerbe ami 5ezer volt ésazmár 90ezer. jameg még tegnap a takkoba vettünk nekem egy melltartót egy pár fülbevalót meg anyámnak egy sálat azért fizettünk 10ezret. tehát kb 100000 Ft-ot ebasztunk... és anyám ezt a bankpénzből fizette O_O ilyet még nemcsináltunk. de amúgy annyira fos egy rohadt felsőn mikerül 5000 ft-ba.... max 3000 lenne szerintem optimális. meg minden cipőboltba ilyen 10-20 ezer ft közötti árak voltak ha nem 30.... egy cipőért is adnék nagyonmax 10et deinkább olyan 6-7ezret... tehát nemértem mi ez a nagy drágaság most.. :S egyébkét meg csütörtökön kicsit elvolt szomorodva  afőtárgy tanárom mert nemgyakoroltam ki a darabokat sőt ott órán játszottam életembe először őket XD és most úgyvolt feladva hogy hétfőre azaz holnapra a szonáta visszatérést vigyem kívülről de egyáltalán nemgyakoroltam de azt a darabot amiét kicsit lebaszott azt meg a 4 oldalból 3at megtanultam kívülről a hétvégén.... úgy hogy pénteken kezdtem el tanulni :D de ez csak csütörtökre volt jól kottából de én úgyszeretném hogy inkább a szonátát csütörtökre az első humoreszket (amit kívülről tudok most 3 oldalt holnap akarom a negyediket) azt holnap... szóval remélem nem baszle érte O_O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése