2011. október 11., kedd

Berugtam

úristen tegnap berugtam.. de hogy hogy O_O úgy volt, hogy elmegyünk este az istenesbe, az a templom meleltti kocsma, és közbe kivoltam akadva mert mondta a magyar tanár hogy tegnap 7től próba lesz az október 23-ig műsorra kérdem meddig tart aszongya 8ig.. énmeg bekamultam hogy fél8re szemészetre kell mennem és hogy negyedkor had menjek el.xD ésakkor a többiek már 7től ott voltak énmeg mentem negyed 8kor :P ott volt Zsuzsi, Petra, Pirsti, Jenci, meg Gáborka meg én :3 volt pénzem egy fél sörre a többire meg kipótolt Petra, aztán meghívott egy fröccsre aztán Gáborom is meghívott egy fröccsre.xD aztán Gáboromék elmentek vissza koliba énmég maradtam egy 20 percet és amúgy ottvolt a fél konzi meg fősuli :O mindenki odajár.xD naés jött Saci ésmárcsak Zsuzsival meg vele voltunk ott és nemvolt kedve meginni a fröcsét tehát aztis énittam.xD aztán hányingerem lett... itthon meg hánytam is.. Pisti is berugott és őis hányt de basszus életembe először hánytam piától de hogy hogy azt nemértem mert voltmár hogy többmindent kevertem sört bacardit meg pálinkát meg ilyen durvább dolgokat is és többet is voltmár hogy ittam és semmi bajom nemvolt.... és baszki bese voltam azért olyan durván rugva de kijött... nanemtommitől volt de ez érdekes.... amúgyma kurvafos volt az énekkar -.- meg amúgyma elmentem Petrával meg Gabusssal a dm-be és vettem két szemceruzát egy világos zöld csillogósat meg egy sötétzöldet meg egy narancssárgás szájfényt :P meg vasárnap óta Gáborom bakancsba van és anyira szexes tökre ráizgulok *-* :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése