2011. október 15., szombat

Caramel koncert

basszus ma olyajóvolt :D facebookon láttam h unokatesóm kiírta hogy fél 7től az árkádba Caramel koncert lesz *-* és anyámmal elmentünk :D  aztán fél7 és 7 között kávézóba ültünk mert kávézott meg cigizett.. énmeg tiszta ideg voltma hogy mivna ha csak félórát énekel énemg nemhallom mert itt döglünk... és lementünk és szerencsére 7kor kezdődött :D és a szinpad oldalánál álltunk mert tömeg volt elöl, ott voltunk ahol a személyzet meg ilyenek de onnan is jólláttam :D aztán ez hasznomra vált mert arról jött le és kb 2 percen belól már kaptam is az autogrammot a kezemre amit aztán lefotóztam meg közös fotót *-* csak homályos lett és belepislogott :( aztán anyámmal elmentünk a missybe táskát venni nekem, és nézem kint ottjön caramel és bejön a missybe :O ésígy az üzletvezető csávó így hogy jaj caramel had fotózkodjanak veled a lányok (eladók) és csináltak fotókat. és amikor készlettek akkor odamentem hogy carameeel nem akarok pofátlan lenni de kérhetnék-e mégegy képet mert belepislogtál XD aszont ahogy persze ésmost próbál nem pislogni de már alig bírja :D és az a kép meg kurvajólett. xD szóval a missybe csináltunk mégegy képet :P nagyon örülök neki *-* amúgy még amikor 3 éve nyaraltunk anyámékkal a balatonon akkoris fellépett akkor is csináltunk képet.xd de amúgy gecijó volt a koncert :3 deamúgy azért jött a missybe mert ott ment ki.XD mert ott van vmi kijárat.xD szóval a sors keze mellettem állt.xD amúgymeg kaptam egy táskát a missybe meg egy ilyen tunika szerű nagyon tökjó édes felsőt *-* eztjólmegaszontam.xd a lényeg hogy tökjó :D amúgy ma csináltam egy új dizit is hát nemigazán vagyok vele megelégedve...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése