2011. október 12., szerda

Gáborka (L)

most nagyon bennem van hogy én őt szeretem a világon a legjobban. ma hazajöttünk és kb csak tv-ztünk és feküdütnk a takaró alatt annyira édesek voltunk és így átölteltük egymást meg szeretgettük egymást. én annyira örülök hogy rátaláltam az én egyetlen Gáboromra (L) nekem Ő az igazi. és tényleg. tudom mindenki ezt mondja, de lassan egy év után úgy gondolom hogy ezt bátran kijelenthetem benne minden megvan ami nekem kell. jóképű , szekszes, okos, tehetséges, aranyos, kedves, jószívű, igazságos törődik velem, fontos vagyok neki az érzéseimmel eggyütt, előtte tényleg önmagam lehetek. senkimás előtt nemvagyok igazán magam, csak előtte. és mindenki azt mondja hogy annyira aranyosak vagyunk, meg hogy össze fogunk házasodni, még a tanárok is ezt mondják :D olasz tanár is, angol tanár is, zir tanár is, meg táborba a furulya tanár is akit amúgy régebb óta ismerek zenesuliból de ott táborba egy hete se ismert minket és aszonta hogy mi mennyire elválaszthatatlanok vagyunk :) annyira szeretem Gabust ő bármit meg tesz értem (L) és mindent elmond nekem, kiönti nekem a lelkét, és komolyan mindenki azt mondja hogy mi egymásnak lettünk teremtve :) konziba is mindenki minket tart a legszebb párnak :) már amikor másfél hete jártunk aztmondt ahogy úgyérzi hogy köztünk valami nagyon komoly lesz *-* meg nemis veszekszünk csak nagyon ritkán, de akkoris inkább csak msn-en de olyakoris rögtön kibékülünk és megvígasztaljuk egymást (L) most sírhatnékom van ha belegondolok hogy én őt ennyire szeretem :) ha nem vagyok vele komolyan mondom rosszkedvem van és csak azt várom hogy végre együtt legyünk és adhassak egy jó nagy puszit a kis puha arcára *-* amit a legjobban szeretek az az ölelés. amikor átölel mindig érzem a szeretetét éshogy a karjai között biztonságban vagyok *-* meghalnék nélküle. de tényleg. ha elveszíteném akkor tuti öngyilkos lennék és ezt halál komolyan mondom. meg amikor elment Children koncertre akkoris kivoltam akadva hogy félórával később hívott fel azthittem már valami baja lett mert mesélte hogy voltmár aki meghalt pogóba énmeg annyira féltettem megijedtem hogy úristen biztosbaja lett és kórházba van meg ilyenek és már majdnem sírtam annyira aggódtam érte :c meg a legborzalmasabb amikor valami baja van és rosszkedve vna és látom a kis édes arcán hogy valamiért rosszkedve van olyakor is elfog a sírógörcs hogy az az ember akit én a világon ennyire szeretek rosszkedvű és szomorú :( nekem ő szükségesebb mint a levegő (L) és azért jó mert tudom hogy énis neki :) imdáom benne hogyha kell akkor barátként tekinthetek rá nemúgy mint a pasimra. amúgy nekem nem a pasim hanem a barátom. de amúgy szóval rendes barát barátként tekinthetek rá, máskor szórakozhatok vele, de van amikor romantikus, és 1000 arca van és mindezt megosztja velem :) én nem értem az olyaokat mint például van egy barátnőm és a gyerekkel összejöttek következő héten már "szerették" egymást, 3 hét múlva dugtak de abból állt hogy hát majd 2 nap múlva hátmajd 4 nap múlva és ilyen nagy közöket hagytak ki a találkozások között :O meg a gyerek amikor msn-eztek nemis beszélt barátnőmmel hanem zombis játékkal jáccot... ésakkor elvileg az ilyenek szeretik egymást :/ mondtmaneki hogy nemlesz túl hosszú kapcsolat és igazam lett 2 hónapig se jártak.. én ilyet nemtudnék csinálni meg Gabcsi se mindig aligvárjuk hogy találkozzunk hamár egy napi nemtalálkozunk kivagyunk akadva meg ha nemis eggyütt vagyunk egész nap msn-ezünk nem jáccunk közbe.... deamúgymég hajnalig tudnám itt sorolni hogy mért szeretem ennyire (L) nélküle megszűnnék létezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése