2011. október 27., csütörtök

Gólyavató XDDD

úristen de besült.XD na kezdjük elölről.xD ma 7re mentme a szemészetre.. még mindig nemtudták megállapítani hogy megvakulok-e vagy nem vagy kezelhető vagy nem ._. most az a legújabb verzió, hogy lehet hogy ez a nagy nyomás az alapnyomása a szememnek... -.- szóvla jövőhét csütörtökön kell visszamennem.  namindegy. aztán mentem konziba és jött Judit *-*-*-*-* tökjóvolt vele :3 aztán délután meg még matekon a feladatokat csináltuk... aztán keződött, tökjó előfeladatot csináltak az elsősök :P aztán nagyon besült az egész XD ugye énvoltam aki beszélt ésakkor mindenki engem basztatott hogy most mértígy meg mértúgy most pörgessem fel most ez meg az.. énmeg azt mondtam ami a lapon volt nekem meg amit a tanár mondott.. de végülis annyira nemvolt rossz.xD az eleje meg a vége volt jó :D szóval azért mégse volt olyan borzalmas.xD aztán judit elment háromnegyed 8kor :c mimeg mentünk hw-ba ittunk szotyi vett egy zsiráfot, az két és fél liter sör, én kaptam belőle egy pohárral :D meg pistit meghívtam egy kommersz brendire XD az ótvarfos.xD meg vettünk pipát szóval jóvolt :P meg csocsóztunk is *-* szóval azért jól eltelt a nap :D már csak a holnapot várom rohadtul meg a hétvégét mert ugye holnap megyek Gáborellcihez *-* annyira kitoszottul várom hogy holnap végre egy évesek leszünk *-* töksok idő de rohadt gyorsan eltelt :O életem végéig vele akarok lenni :3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése