2011. október 2., vasárnap

Annyira jóvolt *-*

tegnap mentem Gabcsihoz :3 a 10:10es busszal mentem, és vásárhelynél beült mellém egy 80éves nyanya aki végig pofázott nekem -.- és volt szakálla meg bajusza O_O aztán szerencsére most jó helyen szálltam le.xD hazamentünk, aztán ebéd volt. utána délután aludtunk Gabussal ^^ imádok délután aludni vele az olyan aranyos :) aztán felkeltünk egy órát aludtunk, aztán fürödtünk meg készülődtünk és jött Harcos meg Norbi fél 5re. de még seholse álltunk akkor hagytuk abba a fürdést.xD meg még utána ettünk, aztán 4en elindultunk a piachoz ott volt Robi meg Miri. és ekkor futott be Erik is.xD aztán mentünk a kleóba, ott ittam egy sört, csak én voltam olya páva hogy sopronit ittam a többiek kőbányait.xD aztán elmentünk vmi jáccótér vagy focipálya nemtommivolt az ott bekevertük a kannást és bummot játszottunk az gecijó :D Harcos tanította. az a lényege, hogy körbe kell menni és számolni de nemszabad kimondani az olyan számokat amik 7tel oszthatók vagy bennük van a hét, és ha  kimondja valaki hogy bumm pl a 14 helyett akkor visszafele megyünk tovább és aki elbassza annak innia kell 5 kortyot. jógyorsan elfogyott XD én kétszer basztam el. a legtöbbet Robi meg Norbi baszták el.xD aztán Robi meg Miri hazamentek, és mentünk tovább 5en gyalogoltunk egy órát mert mindig megálltunk meg onnan messze is volt az anno, mert odamentünk.xd hát ott ilyen disco szerűség volt, eleinte még kb 5en voltak rajtunk kívül.xD de aztán éjfélre jó sokan lettek :D ottis Gáborkával megfeleztünk egy sört. meg ott csocsózott Erikkel meg Harcossal énmeg beszélgettem Norbival. tökjófej :) aztán kiültünk és ott volt két kölyök cica feketék és Harcos odahozta és annyira aranyosak voltak *-* és így nézett rám és nyávogott *-* mindig elakart menni de nemhagytam xd  annyira édesen nyávogtak :3 aztán meg hazamentünk és Gabcsival eggyütt aludtunk ^^ ma meg fél 12kor ébredtünk fel.xD aztán volt az ünnepi ebéd merthogy Gabi szülinapját ünnepeltük aztán délután fetrengtünk meg fürödtünk és eggyütt jöttünk vissza Szegedre vonattal most így hogy eggyütt jöttünk tökgyorsan telt az idő :O aztán kimentünk a Plázánál a tóhoz Angry Birdseztünk :D aztán anyám jött értünk és megnéztük kívülről az árkádot ami holnapután nyit *-* már alig várom ^^ de mi majd szerintem csak szerdán megyünk Gabival anyámmal meg szombaton :D szóval tökjólesz :P 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése