2011. október 22., szombat

Boglárka :3

úgy volt, hogy ma Krisztus oratórium éneklés van a dómba.. még most is tart. és a lánykarnak ott kell lennie, de én nem mentem mert kurvára nemvolt kedvem a két-három órás próbákhoz meg mostis fél8tól fél 11ig tart ez a fos ._. tehát faszomnak volt kedve a hideg dómba 3 órát ácsorogni úgy hogy kb 10 percnyi feladatom lenne az egészbe az elején meg a végén.... tehát Bogi ma idejött és háromnegyed 6ra volt ben a busza és 7re kellett mennie. gondoltuk beülünk valahová, megakartam hívni valamire és menni akartunk az istenesbe de ma zárva volt O_O vagyis hétvégén zárva van. aztán átmentünk hw-ba ott ittunk vbk-t meg beszélgettünk. így eggyütt még nemis voltunk iszogatni seholse :D szóval tökjóvolt :) beszéltünk az annyáról... szegény Bogit sajnálom mert az apja otthagyta őket az annya meg csongrádon rendőr és alig van otthon.. amikor otthon is lehetne akkori s a csongrádi pasijánál van... szóval sajnálom szegény Bogit :/ meg beszéltünk Laciról akibe szerelmes aki amúgy 23 éve sés van egy 5 éves kapcsolata de őis Bogit szereti de nemakarja elhagyni a csaját merthogy már 5 éve eggyütt vannak... és mégcsak átse ölelhetik Bogival egymást mert abból több lenne aztán aztmeg nemkéne.. énmeg Gáborkáról beszélgettem vele :D amúgy ma megjött ésennek én nagyon örülök mert péntekre elfog múlni ésígy fürödhetek Gáborellával *-* na tehát elkísértem Bogit a dómba szegény még mindig ott dekkol.xD amúgy már csak 6 nap >u< aligváromhogy végre ottaludjak Gabusnál (L) és olyan jólesz mert imádok vele aludni az a világ legjobb dolga (L) főleg amikor felébresztem este hogy horkol :D meg felraktam egy új dizit a kép egy vidám kép de a szinek miatt mégis szerintem kicsit lehangoló hát a háttér nekem nemtetszik de nincs kedvem lecserélni. xD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése