2011. szeptember 30., péntek

Holnap Gabcsiii *-*

jujujujuj már úgy várom a holnapot *-* holnap végre megyek Gabcsihoz és ottis alszok *-* annyira tökjólesz reggel kelek korán, pakolok, aztán zongorázok egy órát max aztán 9:40kor indulok mars térre (: mert busszal megyek. pedig vonattal akartam de ha még mindig át kell szállni buszra akkor inkább megyek simán busszal ._. és akkor a 10:10essel megyek ami 11:23 ra van orosházán *-* annyira jólesz :3 este meg megyünk barátaival ünnepelni a szülinapját és iszunk :D tehát elviszem a csizmámat ami annyira nemvastag csam ilyen bokafölöttig érő csizma meg az új vastag kapucnis felsőmet meg a bőrkabátomat mert éjfél-egy körül már hideg van azért a szabadban... főleg tó mellett. amúgy megkaptam életem első 5ösét zirből :O gecidurva :O és csak fél pontot vesztettem :O Haydn életéről írtunk :D de előtte csak egyszer elolvastam azt cső.xD meg ma elmaradt hála istennek a zeneelmélet. xD délutánmeg beszóltam a művtöri tanárnak.xD mert Pisti játszott Gabi telefonján és ezért elvette a tanár a telefont és mondom tanárnő ez rablás. erre elkezdi hogy micsodaaa?? :OXd  mondom hallottam olyat hogy a gyerek telefonját elvette a tanár és a gyerek feljelentette lopásért és a tanárt lecsukták :D és így kérdezi hogy szabad elővenni órán? mondom nem de akkoris ez lopás :D vagy rablás nemtommitmondtam.xD és így elkezdi hogy hát ezt most haggyuk ne kelljen óra elején ezt felhozni...xD láccott rajta hogy befosott.. kis jelentéktelen szar ribanc. utálom.... amúgymost még hajat kéne mosnom Jóban Rosszbanig :D szóval megyek is :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése