2011. november 23., szerda

Alkoholizálás :D

ma durván alkoholizáltunk.xD úgy volt eredetileg hogy tegnap ünnepeltük volna Szandi szülinapját, de mivel ebteg így ezen a héten nemjött és tegnap helyette Gáborral hazajöttünk. ésakkor ma mentünk el így páran inni. de ma durvaság lett bellőle.xD Gábor is megivott egy sört meg 2-3 felest, ha nem 4et xd én is ittam egy sört meg egy tequilát. aztán mindenki iszogatott, Gyula megivott 7 felest meg 3 sört XD  nagyon kész volt.xD én most nem 8:40ig hanem 9ig maradtam, addigra elment Gabi, és Szotyival emg Gyulával kimentünk cigizni erre beállított a sarokba és mögém állt és elkezdett mozogni mintha dugna....... aztán visszamentünk. és megint kimentünk cigizni.xD összevissza dölöngélt nagyon kész volt aszonta hogy kettőt lát belőlem. xD aztán Szotyi megfogta a mellemet aztán Gyula is..... meg így mongya Gyula Szotyinak hogy hallod ez a liza kurvajócsaj. mondom jólelvagytok... meg így ölelgetett hogy adjak neki cigit O_O hát szerencséje hogy nemvolt akkor ott Gabi.xd akkor szegény Gyula már nemélne. de persze ezt elfogom mondani Gabinak de nemhiszem hogy cinkelni fog mert úgyis tudja hogy Gyulának semmi esélye nálam.xD amúgy ma írtam kémia dogát XD pótlást.xD magamhoz képest elég jól sikerült remélem meglesz a 2es O_O jaj amúgy van egy kiskori képem amin kb féléves vagyok azzal nemtudok betelni szerintem annyira aranyos >.< 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése