2011. november 10., csütörtök

Tegnap :D

tegnap ünnepeltük este Bogi szülinapját :D természetesen kocsmáztunk.xD csak 4 óránk volt tehát hamarabb oda tudtunk menni először az Istenesbe. jött Bogi, Zsuzsi, Jani, Geri, Dagi, Szotyi Gabi Pisti meg én :D asszem ennyi.xD istenesbe mentünk először ugye, ott Szotyival meg Dagival megittunk egyegy tequilát :D nagyonjóvolt :P megmég amikor jöttünk el a suliból, pisti lazán fogta a hubiját és töltött nekem egy felest O_O lehúztam.xD aztán ottis Bogi még vbk-zott, Pisti megaddigra vagy 3-4 felest lehúzott... ezután Geri meg Jani elmentek táncolni szalagavtóra próbáltak, aztán átmentünk hw-ba ott pipáztunk meg meghívtam Bogit megott még ittam egy sört meg ilyenek aztán pisti ottis lehúzott még pár felest meg ivott másfél vbk-t meg sörből is másfelet aztán 8szor hányt.... Szotyi lekísérte a budiba hányni és őis elhányta magát a látványtól.xD de így jólelvoltunk :D már várom Szotyi meg Jani szülinapját, egy napon van neki és az ünneplést meg az én szülinapomat meg Pistiét xD jólesz :D amúgy asszem holnap megyünk vacsorázni Gáborkával :3 már nagyon várom ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése