2011. november 11., péntek

Vacsora :3

ma végre sikerült Gabival eljutnunk a Gödörbe. xD igazából uzsonna volt. xD de csak így tudtunk elmenni :D 4 körül voltunk ott. én ettem roston sült csirkemellett ami ilyen görögös volt tzatzikivel meg sültkrumplival gecisokat adnak és kurvafinom volt :D Gabi meg vilmoskörtés rántott szeletet evett rizzsel :O azis finom volt *-* meg ittunk fanta vadmálnát :3  nagyonjóvolt ^^ aztán jöttünk haza cartoon networkoztunk emg azt a maradj talpont vagy mit néztünk.xD meg ma kaptam ZIRBŐL vágod ZIRBŐL egy 4est O_O meg an zeneelmélet dogámból 4 pontot vesztettem és 5ös lett :3 a többiekben 1-2 XD tehát most büszke vagyok magamra :D meg zir dogát is írtunk tz-t azis magamhoz képest gecijól sikerült :D naggyából ma ennyi volt a napom :D  éppen nagyba szurkolok ENIKŐNEK (L)  az összeesküvőkbe *-* remélem ő megy vissza *-* rohadt kurva mását utálom ._. szóval hajrá Enikő ha ezt olvassa valaki akkor lécci szavazzon már rá :3 köszi.xD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése