2011. november 30., szerda

Beteg vagyok

asszem még múlthét csütörtökön vagy pénteken elkezdett fájni a torkom. vagy azért mert Gébörtől elkaptam mert őis elég betegecske vagy mert szerdán a kocsmába részegen egyszál pólóba rohangáltam ki a 0 fokokba XD szóval két verzió a lehetséges.xD aztán  most iskolába se mentem. majd holnap megyek mert holnap Gébör megy haza este mert pénteken orvoshoz megy véreredményért. ésakkor holnap délután megyek megmajd már pénteken is. naés akkor nemmentem suliba de Gébör minden este jött látogatni :3  mais jön :3  ésma hamarabb jön mert ilyenkor csak 4 óránk van :D 17:30kor van vége az órának aztán gyün *-* (L) amúgy még vasárnap elmentünk a karácsonyi vásárba :3 először a széchenyi térire ott megmutattam neki hogy melyik az a sminkkészlet ami kurvára teccik és aszonta hogy lehet h megveszi nekem karácsonyra *-* ő meg fülbevalókat nézegetett szóval lehet hogy ő meg azt kap tőlem :P aztán átnéztünk a dóm térre. beültünk a kis széna sátorba XD  eltöltöttünk ott kb 2 percet mert rámjött a kürtöskalácsot ehetnék.xd  és akkor elmentünk venni a széchenyi térre mert ott olcsó.xD aztán mire hazaértünk megis ettük :D na énmost távozok mert Gébör szerintem 10-15 perc múlva ittvan :3 ja és már csak 30 nap ^^ (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése