2011. november 26., szombat

Anita :3

ma jött Ancsuli szegedre hozzám :3 úgy volt hogy délre érnek ide mert az apja hozta, aztán háromnegyed 1re ide értek.xD a mars téren találkoztunk, aztán elmentünk hw-ba, ott én ittam egy sört, Ancsuli egy kólát meg vett egy cigit is és vettem pipát áfonyásat :3 tökjóvolt *-* aztán ott csináltunk gecimenő fotókat.xD utána átmentünk burgerkingbe, vettem két sajtburgert egy nagy krumplit meg egy kiskólát azt megettük. :3 aztán elmentünk a dómtéri karácsonyi vásárba hát most nem volt egy nagy cucc.. :S de majd szerintem lesznek még dolgok :D utána meg benéztünk a széchenyi téri karácsonyi vásárba ott vettem két forrócsokit :D aztán végignéztünk, és volt egy ilyen vasbödön amibe fa és az lgett és ott melegedtük kb háromnegyed órát.xD meg ott voltak ilyen kivágott fák azt dobáltuk bele XD vicces volt.xD meg faleveleket is.xd menő volt nagyon XD aztánmeg mentünk marstérre fagyoskodtunk fél órát mire rájöttünk hogy van ott egy hely valami váro ahova belehet menni.xD aztán oda bementünk és büdös volt :O utána meg 6kor elment :D szóval jól eltelt a nap ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése