2011. november 12., szombat

Egyedül itthon

most tökjó mert már háromnegyed 3 óra egyedül vagyok itthon :D de már sajnos nemsokáig :( apám ma hamarabb ment dolgozni, anyám meg odavan fodrászbemutatón. ami elvileg 6ig tartott demég tart.xD tehát kiéltem magamat cigiztem itthon meg képeket csináltam.xd a képekhez meg bekellett raknom a lencsémet. és nemtom mibaja van, de a ballal kicsit homályosna látok... kurva zavaró. lehet hogy mingyárt kiveszem és berakom az új lencsét. vagyis most azonnal. ......... ha megtalálnám :O nincs a helyén. mutlkor még megvolt O_O megnézem máshol is. ja asszem a kottatartós mappámba van emlékezetem szerint. tehát most megyek és berakom.xD ......... beraktam O_O sokkal tisztábban látok :D tehát már nem zavar.xD amúgy most rákattantam egy zenére. Bogi állandüan Brainst hallgat, és nemszeretem az olyan zenét, de ez még nekem is tetszik :D  és az egyik számuk annyira kurvajó *-* meg ma zongoráztam is megtanultam rendesen a griegből az egyest meg a kettest. amúgy tegnap geciideges lettem kurva mása jutott tovább ._. nemértme mit szeretnek rajta ennyire hogy már negyedjére megy vissza bazdmeg olyna lófeje van ._. úgy verném szét ahogy van. meg Niko-t is -.- szóvla mostmár Marcinak szurkolok meg Szilónak meg Renikének. Enikőn kívül még őket szerettem. meg bazdmeg. Alekosz beköltözött ez mimár? annyira felbasz. takarodjon már -.- rohadt fasz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése