2011. november 1., kedd

Lecseréltem a dizit

csináltam egy új dizit mert szerintem amaz foshugy volt.xD szóval most ez van, szerintem ez szép. bár mongyuk.. még ez se az igazi xD de maga a kép szerintem gecijó *-* amúgy szétunom az agyamat ebbe a szar szünetbe.... Gabival se találkozok, az idő is lehangoló, nincs mit csinálnom csak apám szar zenéit... mongyuk ma szerencsére nem kellett csak egyet.... hála istennek... de tegnap egész délután azt csináltuk.... borzasztó. bazdmeg elvileg zenész de nem csinál semmit csak berakja az alapokat amiket ÉN csinálok.. ennyi erővel én kaphatnám a pénzt helyette xD de amúgy most van 8240 ft-om *-* meg tegnap voltunk az árkádba anyámmal és megtaláltam a kedvenc boltomat ami valaha csak létezhet a földön *-*  a claire'st és ott kaptam egy pénztárcát smiley-ek vannak rajta és mostmár abba hordom a több mint 8ezer pénzemet :D meg kaptam ilyen kis szines fülbevalókat is meg egy szemhéjpúder izébizét amibe 10 van ilyen szürkés barnás feketés fehéres szinek :P nagyon szép ^^ holnap is menni fogok árkádba... szerintem egyedül mert Gabi nemhiszem hogy jönni fog. veszek anyámnak valami ajándékot mert ma van a névnapja de egész hétvégén odavoltma tegnap meg eggyütt voltunk ott mameg nincs nyitva tehát eddig nemtudtam venni de holnap veszek :D egyedül elég rossz lesz :/ hátdemost kit hívjak.... namindegy megoldom az a lényeg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése