2011. november 5., szombat

Kibékültünk....

ma délelőtt Gabi felhívott, aztán ottis csak faszkodott, aztán leraktuk.... aztán dél mármint 12 óra után is felhívott hogy beszélnék-e vele és akkor bocsánatot kért meg mondta hogy átgondolta egész este nemaludt és nekem van igazam és akkor mondtam hogy hátjó... szóval így kibékültünk de én mondtam neki hogy atótl még bizalmatlan leszek.. és mondta hogy akkor tesz érte hogy nelegyek. aztán most békesség volt köztünk, de most nem értem.... valami baja van ._. elkezdtünk Norbi Gabi meg én honfoglalózni, mindegyikbe én nyertem és a másodikba elfoglaltam Gabi várát ésakkor rossz kedve lett.. aztán kérdeztem hogy most ez a baja? és nem. kérdeztem hogy rosszkedve van? nem. de az van láccott rajta -.- ésakkor közölte hogy akkor ő most megy gyakorolni... kérdeztem meddig. aszonta 6 fél7 körül jön. én meg mondtam hogy az elég rossz mert én majd fél 6 körül tudok gyakorolni és akkor fél8, 8 körül tudok jönni. .és közölte hogy jó de ő most megy... máskor meg ha ilyen van akkor mondja mindig hogy akkor ő is akkor megy... tehát most nemtom mi a faszbaja van már megint -.- azt meg nem fogom elhinni hogy besértődött egy kurva honfoglalón..... ésakkor köszön hogy szeretlek szia szivecske, mondom hogy énis szia szivecske erre hogy tudtam hogy csak ennyi lesz a köszönés... hát de bazdmeg így szoktunk ilyenkor elköszönni meg ő is csak ennyit írt -.- leszarom bazdmeg ha megint ilyen -.-  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése