2011. november 18., péntek

Jó rég firkáltam..

úristen majdnem egy hete írtam utoljára.xD hát igen ebből is látszik hogy mennyire nincs időm feljönni a gépre ._.  egész nap iskolába vagyok vagy apám buzi zenéit csinálom ha hazajövök.... szóval fos... amúgy kurvajóvoltam zirből kaptam megint egy 4est :P zene elméletből meg nem feleltünk :D művtöriből meg egy 1est kaptam dehát azt leszarom.xD aztánmeg a héten összespanoltunk. szerdán istenesbe voltunk páran és így megkérdeztem hogy melyik lányokat dugná meg a konziból.XD erre mondott pár lányt olyat is akinek volt barátja és akkor mondja hogyhát az nemszokta zavarni ha a csajnak van barátja. erre közölte hogy engem is megdugna és Gabi szemébe mondta hogy milyen szép barátnője van. mondom bátor vagy xd amúgy ma ment Gabi, Erik, Norbi emg Zsuzsi depi meg alvin koncertre itt szegeden az IH-ba.úgy volt hogy suli után Zsuzsival meg Gabulival elmentünk a hw-ba megittunk egy sört. utána mentünk Norbiék elé a vasútállomásra. utána bekeverték a fantával a vodkát. azt így 5en megittuk. érdekes volt, mert alig ittunk belőle Zsuzsival meg előtte csak egy sört ittunk és énis ugyanannyit ittam mint ő, és útközbe az IH-ba Zsuzsi kétszer hányt alig bírt menni de amúgy meghányatta magát de világát se tudta kb detox O_O dehát ennyitől :O erik meg Norbi vitték. aztán IH előtt még kétszer hányt. de akkor már alig valamit. énmeg a stefánián a bokorba hugyoztma úgy hogy ott alig takart valami a bokorba XD zsuzsi meg amikor ott hányt, jött egy csávó meg egy csaj és így beszól an csávó hogy ezt talán a füvön kéne, erik meg így mongyaneki hogy Ájjále XD énmegmondtam hogyha jön akkor itt jön azt cső. xD aztán elkísértem őket IH-ba aztán én mentem haza és most nagyba koncerteznek. nagyon remélem hogy Gabi nem csajozik :( meg hogy nem töri össze magát. most nem tom mért de tökre félek hogy csajozni fog :O hát de csaknem :O aszonta hogy nemfog senkire se nyomulni hameg nyomul rá valaki akkor ellöki O_O hát zsuzsival meg nemtom mivan remélem azért jobban lett. :S holnap remélhetőleg Gábor kora délután jön msn-re. de már előre látom hogy nyafogni fog hogy mindene fáj.. xd 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése