2011. december 8., csütörtök

Ajándékozás

ma volt a mikulásos ajándékozás s az osztályba :D tökjóvolt mert utolsó óra utána Janival meg Gerivel rohangáltunk összevissza pogácsáért kalácsért meg üdítőkért.xD meg aztán még Gáborkával műanyagpohárért...xD én Bogit húztam. vagyis hiányoztam amikor húztunk, és Gabi húzta Bogit, Gabi meg nekem Dorkát húzta, de elcseréltük.xD aztán Zsuzsi húzott engem, ő meg elcserélte Gabival :D és úgygondoltam hogy veszek Boginak egy Black-et, az a legdrágább cigi, 1650 és szegfűszeges, meg régen volt egy gyujtója, amin egy kisbaba volt. XD és multkor művtörin szétszakadtuk magunkat azon hogy Dzsószer és elneveztük a kisbabát a gyujtóján Dzsószinak.XD és kifogyott a gyujtója és ezért vettme neki egy új kisbabás gyujtót azlett az új Dzsószi :D meg mivel mostanába mindig vajkrémmel meg ezeket vettem még neki.xD gecinagyon töhögött rajta.xD amikor meg meglátta a blacket akkor ilyen örülő rohamjött rá.xD a gyujtótól meg elvolt ájulva hogy milyen aranyos :D nagyon örült neki :D mert amúgy régen mindig blackről álmodozott és mindig mondtam neki hogy majd veszünk felesbe de most vettem neki egy egészet :3 énmeg Gébörtöl megkaptam a sminkkészletet amit akartam *-* meg egy szájfényt amibe rúzs is van kicsit erős szine van majd alkalmakkor fogom használni szerintem :3 nagyon örültem neki :3 ésmár csak 22 nap *-* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése