2011. december 3., szombat

Szörnyű.....

elvagyok szörnyülködve, hogy mivé lett a világ..... ma mivel Gabi elment valami haverjának a szülinapjára, ezért  hogy netegyek magamba valami kárt inkább elmentem anyámmal az árkádba. és bazdmeg olyan fazonokat láttam..... így megyünk bejjeb és elsüvít mellettünk két emós. az egyiknek ilyen gecinagy haja volt úgynézett ki mint egy megtépett csirke XD a másik megilyenkis vékony volt annak is ilyen fekete haja emósan beállítva.... holélnek ezek??? az emósság már rég nem divat xD legalábbis itt szegeden nemigazán. xd aztán anyámmal beültünk a kávézóba jön ilyen hát szerintem arab volt a csávó, és akkor ilyen sztk keretes szemüveg meg ilyen fullbuzisan felöltözve ACÉLBETÉTES BALAKANCSBA!!! hát ezen kiakadtam. mondtam anyámnak hogyha ezt igazi bakancsosok elkapják akkor azok agyonverik..... és bazdmeg betűrve ráadásul..... kiakadtam. aztán így megyünk ki, és ilyen 12 éves kisgyerekek ott jönnek, és az egyik ilyen fekete pólóba fél centis hajjal kantáros farmerba, ami amúgy fel volt rakva a vállára meg a gatya így felvolt tűrve és ilyen papókás bakancssizma szerűségbe aminek semmi köze nemvolt se a munkavédelmihez de az acélbetéteshez se semmihez csak ilyen apókás szar csizma bakancs FEHÉR FŰZŐVEL!! láccott hogy próbálta egyenesen befűzni dehát az se sikerült neki.... így belegondoltam hogy ilyenek a mai 12!! éves skinheadek :D érdekes mit ne mongyak:D szegényt Gabiék pofánröhögték volna.xD aztán így látom a két emóst ölelkezni és rájöttem hogy a kissebb hajú az csávóXD de azok is voltak kb 13 évesek és fúúj gecirondák voltak.XD meg telefvolt ilyen 13 éves kis ribancokkal akik csak próbáltak ribancnak tűnni... elég gáz volt... szóval én nem gondoltam volna hogy valaha ilyen lesz a divatvilág :D kurvaszánalmas :D komolyan mondom olyanokat röhögök az ilyeneken.xD jaj meg van ilyen nagy vár van felállítva és ott van ilyen télapó és a sok kisgyerek állt ott sorba és így mondták neki hogy mit kérnek tőle :3 elsírtam magamat vagyishát majdnem de sikerült visszatartanom a könnyeimet annyira aranyos volt amikor megláttam egy apuka fogta a kisfia vállát és a kisfiú meg boldogan sorolta a kívánságait a mikulásnak a mikrofonba *-* tényleg majdnem elsírtam magamat :c amúgy nemtom mivan velem de egy ideje kb féléve rohadt érzékeny vagyok :O már zenéken is sírok.... durva O_O 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése