2011. december 5., hétfő

Rohadj meg anyám :3

bazdmeg hogy lehet valakinek ilyen köcsög anyja mint nekem? -.- azthittem, hogy ma fejbekúrom :@ úgy volt hogy ma délelőtt nem mentem suliba még mert kicsit rosszul voltam megmég visszamentem az orvoshoz. és anyám aszonta hogy amíg nemmegyek iskolába addig Gabival se találkozhatok..szóval délután már mentem. mert amúgy hétfőn meg szerdán meg vasárnap szoktunk este eggyütt lenni. ésakkor ma Gabi fellépett, és mondom jó akkor majd átrakjuk. erre ma mongyák hogy szerdán, amikor szintén találkoznánk, nyomorult énekkaros fellépés van.... tehát nemtudunk eggyütt lenni -.-  ezért átraktuk csütörtökre, mert akkor van az osztályba az ajándékozás, ésakkor lennénk eggyütt. és mivel ma voltam iskolába mondom anyámnak hívom fel utolsó óra után, hogy  mivel ezmeg az van had menjek már el Gabit meghalgatni és utána még egy kicsit eggyütt tudnánk lenni. mert holnapra nemtudnánk átrkani mert kurva különmatekra megyek.... és akkor mondom anyámnak hogy had hallgassam már meg, erre hogy nem ő most ittvan az iskolánál mennyek ki ő eljött értem mennyek haza vegyem be a gyógyszert és feküdjek. és bazdmeg nem engedett el :@ aztán hazamegyünk, mondja hogy zongorázzak. bazdmeg akkor most így hogy feüdjek? -.- aztán apám így látja hogy bőgök mint az atom megkérdi hogy mi a baj, anyám akkor éppen fürdött. mondom hogy elakartam menni meghallganti Gabit éshogy ma amúgyis eggyütt levős napunk van. és kérdi hogy mért nem mentem? mondom mert anyám nem engedett -.- és így mondja apám hogy mért nem hívtam fel őt, ő elintézte volna anyámmal.xD és ebbe az a vicces hogy anyám a kocsiba ott erősködöt thogy fejezzem be a hisztit vagy felhívja apámat ésakkor az majd leállít. xD tehát benézte.xD ésakkor mondta apám hogy ezért jövőhéten mindennap találkozhatok Gébörkével :3 de a jövőhét keddit inkább holnapra akarom átrakni :) szóval végülis jól jöttem ki belőle.xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése