2011. december 21., szerda

Végre szünet

jaj most úgy örülök már hogy végre szünet van :) már nagyon vártam *-* ma volt a karácsonyi koncert a konziban. és én voltam a bemondó XD kétszer beégtem elég durván ._. de nem az én hibámból.... először az volt, hogy a lánykarba (amibe én is éneklek) és akkor megkérdeztem a karvezető tanárt a rohadt delleynét, hogy az egyik darabba, zongorán közreműködik egy tanár, és hogy akkor mondjam be a darabot amikor már feljött vagy amikor még nem jött fel, és mondt ahogy amikor még nem jött fel. elkezdem mondani, erre a szinpad kellős közepén leint hogy maradjak csöndbe -.- mert a zongoratanár akkor futott éppen fel a szinpadra... és utána megint elkellett mondanom ._. aztánmeg amikor a fiúkar jött volna, akkor nekem ugye megvolt a sorrend, hogy melyik szám mikor jön, és közbe átcserélték és én erről nem tudtam, és rosszat mondtam be -.- namindegy.. utána meg hazarohantuk Gabussal, lepakoltuk a cuccainkat és mentünk a karácsonyi vásárba :3 ott vettem magamnak egy körömlakkot XD tehát már 91 van *-* gabi is vett anyukájának karácsonyra egy körömlakkot, meg vettem anyámnak ajándékot egy vihargyujtót, ami ilyen ezűstös színű és belegravíroztattam hogy szeretettel anyukámnak :3 Gabusnak meg vettem egy fülbevalót ^^ meg Gabi vett Norbinak is ajándékot XD amit igazából én láttam meg és én adtam az ötletet hogy azt vegye XD egy ilyen nagy élethű fából készült fasz és a másik végén van egy sörbontó XD gecivicces XD aztán még hazajöttünk, tv-ztünk. :3 és 7kor ment el, majd elvileg negyedkor most jön msn-re :D ésmár csak 9 nap és megyek Gébörhöz *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése