2011. december 1., csütörtök

29 nap

ma van a tél első napja. hát nemtúl télies még az időjárás :D demár alig várom hogy essen a hó :3 és méghidegebb legyen és lefaggyak az utcán.... xD bele se merek gondolni hogy milesz így velünk ha kocsmába akarunk menni :D  mert mostanába az istenesbe járunk ott meg csak kint lehet cigizni tehát be meg nem szoktunk ülni.xD hw meg egy fos xD oda nemszeretünk járni.xD de majd megoldjuk :D amúgy mamár akartam iskolába menni de anyám nem engedett -.- szóval így most 3 napig nemlátom Gébört... délelőtt beszéltünk telefonon meg pont most hívott :3  majd fél8kor megy a vonatja haza mert holnap megy orvoshoz. szóval majd olyan 9 körül gondolom fent lesz msn-en csak ez éltet most :3 aztán scak vasárnap tlaálkozunk :( az még nagyon messze van T.T amúgy lassan csinálnom kéne egy másik dizit mertezmár kurvarégóta fentvan és már nemis tetszik.xD valami télit csinálok majd :3  na de a lényeg hogy már csak 29 nap *-* és akkor megyek Gáborkához szilveszterre ^^ vagyis 29 nap múlva 30adika lesz mert egy nappal hamarabb megyek meg majd másodikán jövök vissza :3  vagyis jövünk :D nagyon várommár ^^ a legjobb az eggyütt alvás lesz az egészben :3 olyan fura egyébként hogymár tél van emlékszek hogy nyáron is ott aludtam Gabibabánál és akkor még tök melegem volt :D mostmeg fagyoskodni fogok szilveszterkor ha elnézünk valamerre.xD mert amúgy Robiéknál leszünk de mondtam Gibi, hogy majd elnézünk valamerre :D majd nagyon csini leszek anyám már kb 2 hónapja lázba van hogymajd vesz nekem valami ruhát akkorra.xD bárcsak máskor is ilyen lázba lenne ha elmegyünk az árkádba XD amúgy ezis durva hogy ilyen gyorsan eltelt megint egy év. ezen már egy pár éve, 4-5 éve elgondolkodok hogy olyan gyorsan telnek az évek... bár eddig csak szar szilvesztereim voltak kiskoromba anyám barátnőjéhez jártunk azóta meg csak itthon döglődtem a gép előtt és magammal iszogattam.XD de most lesz életem legjobb szilvesztere :3 nagyon várom. 29 nap múlva *_* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése