2011. december 17., szombat

Elegem van....

nem írtam múlt hét csütörtök óta... és miért? mert a kurva iskolától nincs időm magamra -.- se Gáborra. csak néha 1-2 óra.... rohadtul unom már ezt a szar iskolát, utálok idejárni rohadtul nemakarok zongorázni se -.- két ok ami miatt itt vagyok még: Gábor és a zeneelmélet. mert a zeneelmélet viszont nagyon érdekel és jó is vagyok belőle. annyira irígy vagyok azokra akiknek tegnap volt az utolsó tanítási nap.... nekem majd szerdán lesz -.- már alig várom a fostos szünetet... de azis csak másfél hét lesz :@ elegem van ebből a sok tanulásból.... nekem ráadásul sokkal nehezebb mint a többi középiskolásnak mert nekem még a zenei tantárgyakra is kell tanulnom plusz gyakorolnom. most nemazért de ezt hogy gondolják, hogy reggel 8tól este fél 7ig iskolába vagyok, de tanuljak a közismereti tárgyakra, zenei tantárgyakra is tanuljak, készüljek, ének zongorázzak, ritmust kopogjak, tanuljam meg kívülről, pluszba még napi 2-3 órát gyakoroljak jameg ha szerencsés vagyok akkor maradjon időm alvásra is ._. és akkor még kéne törődnünk egymással Gabival, a szüleimmmel is kéne foglalkoznom, barátaimmal.... néha egy kis kikapcsolódás is jól jönne.... hát bocsánat hogy nem vagyok cserenyecz dóra hogy éjjelnappal gyakorlok alszok 3 órát este mertmég tanulok is és egy évbe egyszer elmegyek egy félórára egykét emberrel meginni egy sört.. nekem szükségem lenne a szórakozásra... mikor szórakozzak ha nem most? nagykoromba megmajd jön az egyetem, aztán munkám lesz családot fogok eltartani akkor már rohadtul nem lesz időm a szórakozásra.... meg amúgy ez így még talán menne, de akkor ha nekünk úgyis a zene a fontos akkor mi a fasznak kell heti 3 plusz olasz óra? -.- mért nem elég az angol? -.- elvileg azért tanulunk olaszt mert az a zene nyelve... de kurvasok szó nemis azt jelenti amit a zenébe, és nem kell tudnunk ahhoz olaszul, hogy a zenei kifejezéseket megtudjuk tanulni.... meg akkor ilyenek hogy művtöri... ki a picsát érdekel? -.- nélküle is tudom hogy a piramisokat az ókori egyiptomiak építették ._. meg kémia is mi a fasznak kell, az életben nem fogom azt hasznosítani hogy mi az a szubsztitúció.... hacsaknem leszek kémikus dehát nemleszek tehát felesleges -.- szóval kurvára elegem van már az egészből legyenmár szünet baszki -.- 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése