2011. december 7., szerda

Fellépés..

hát ez katasztrófa volt.xD ma csak 3 óra volt megtartva délután, és kémián még dogát se írtam mert rávettem hogy neírjak mert multkor hiányoztam.xD és akkor kémia után Szotyival, Dagival, Csabával meg Gébivel meg magammal elmentünk tk-ba, Csaba ivott egy kávét, meg versenyeztünk 4en, Gébör nem játszott, hogy ki bírja jobban leszívni úgy a cigit, hogy ne essen le a parázs, és Szotyi az egész cigit leszívta csíkig.... na és utána meg mentem a Piaristába (az egy gimi, ilyen fiúknak vallásos cucc) ottvolt ilyen karácsonyi koncert, énekkarok léptek fel, és ugye mi is felléptünk, elég fos volt.xD még a legvégén, 16 szám után, úgy hogy mi harmadikként fél 8kor végeztünk és 7kor kezdődött, tehát ellógtunk mert még a 16 szám után az összkari műben is kellett volna énekelnünk dehát fasznak volt kedve kivárni... ésakkor utána még Bogival elmentünk vissza tk-ba, ott volt Zsuzsi meg Pisti. Zsuzsinak is sikerült úgy leszívnia a cigit O_O szóval a fellépés meg elég szar volt.xD az orgona kíséret gusztustalan volt.... meg úgy voltunk elhelyezkedve, hogy Horti Lilla, aki énekes amúgyis a mezzoba úgy állt hogy nagyon közel az althoz, én az vagyok, és mivel kurvahangosan énekel így faszt se hallottunk az altból csak a mezzot hallottuk.xD de azért elég tűrhető volt.xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése