2011. december 24., szombat

Karácsony

hát ez egy fos karácsony. semmi karácsonyi hangulat nincs.... tegnap feldíszítettem a fát, szép lett, de ma anyám főzött meg sütött én néha ezt azt segítettem neki apám tv-zett.. aztán 7kor vacsoráztunk, és én átadtam az ajándékokat, anyámnak egy ilyen acél vagy nem tom milyen vihargyujtó, és belegravíroztattam hogy szeretettel anyukámnak. apámnak meg vettem egy ilyen nívea ajándékcsomagot mert pont olyan borotválkozós cuccok voltka benne amik mindig kellenek neki. anyámtól énmég egy hete kb kaptam egy felsőt meg egy kantáros gatyát, meg majd elvileg kapok még egy felsőt amit majd szilveszterre veszek fel. apámtól nemkaptam semmit, mondván hogy kell  a pénz mert hogy most ugye költözni akarunk. nem hiszem hogy nincs 200 ft-ja legalább egy csokira :) mindegy... leis szarom. csak azért mégis jólesett volna ha valamit kaptam volna tőle... ezvan. így jártam . gondolom majd nemsokára jön Gabi és elkezd örömködni hogy kapott 600000 cuccot. legalább ő örülni fog ^^ alig várom már hogy 30.legyen már csak 6 nap és mehetek Gáborhoz (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése