2011. augusztus 28., vasárnap

10 hónap (L)

ma vagyunk Gabival 10 hónaposak *-* kb valahogy így jöttünk össze ezekben a percekben 10 hónappal ezelőtt :D plusz minusz 10 perc XD már nemtudom ezt pontosan :P alig várom már hogy  egy évesek legyünk *-* addig már csak 2 hónap >u< amúgy hogy megünnepeljük a 10hónapot, ma elmentünk strandra :P 11re már ott is voltunk, kb végig a vízben voltunk.xd én olyan vagyok hogyha strandon vagyok kinem mozdulok a vízből, mert utálok napozni mint  a hülyepicsák meg inkább vagyok a hűvös vízben mint kint a melegben.xd meg kártyáztunk kb 1 órát. :D bazdmeg annyi darázs volt :O ahol ültünk onnan átkellett költöznünk máshová mert annyi darázs volt.... 2-3 darázs mindig ottvolt a cuccainknál... meg aztán átmentünk egy másik helyre ott is kurva sok darázs volt -.- aztán Gabcsi ment haza a fél 6os busszal és azóta már beszélünk msn-en ^^ remélem örökre együtt leszünk *-* annyi minden szépet átéltünk :3 ez volt életem legboldogabb 10 hónapja (L) és a szerelmünk napról napra erősödik :) mi tényleg nagyon szeretjük egymást, percről percre jobban *-* és mindketten komolyra tervezzük ^^ meg amúgy tegnap mondták Zsuzsiék h mi kurvára szerethetjük egymást, mert manapság a fiatalok 2 hétig járnak valakivel aztán szakítanak 2 nap múlva már megint új pasijuk vagy csajuk van... és a 10 hónap ritka, csak azok vannak eddigeggyütt akik tényleg szeretik egymást ^^ és annyira jó mert a mi kapcsolatunk tényleg tökéletes, semmi gond nincs benne :) (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése