2011. augusztus 2., kedd

Már csak 6 nap

már csak 6 napot kell várnom, és végre látom az én egyetlen Gáborkámat *-* már nagyon várom hogy vele legyek :3 ma is hív 4kor. és addig márcsak 1 óra 47 perc *.* meg remélem este könnyebben fogunk tudni beszélni mint tegnap :/ nemkapta meg amit írtam, meg 40 percig szenvedett mire írni tudott nekem.... amúgy ma is csináltam képeket XD most rávagyok kattanva :D az egyiket beis raktam itt oldalt képnek rólam xd ma megyek anyámmal MR-re, mert vizsgálják a csípőjét meg asszem a térdét(?) és elkísérem mert itthonnemtudnék magammal mitkezdeni mertjön apám spanja és gondolom megint 10-11ig csinálják a buzi zenéiket -.- ésakkor addig elleszek anyámmal, meg megpróbálom rávenni h vegyünk nekem egy szemceruzát. xd mert most behúztam tőle egyet de az nagyon fos :D nincs kupakja semindent összefogna ha elvinném magammal :S tehát megpróbálom rávenni, de azis lehet hogy az én pénzemből veszek ésakkor örülhet a feje :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése