2011. augusztus 23., kedd

Megint idegebeteg vagyok ._.

a faszomkivanmár megint -.- kurva ideges vagyok :@ megint apám buzi zenéit csinálom -.- vagyis most csak egyet... remélem nemakar többet ._. de ezis úgyindult hogy csak megakarta hallgatni hogy milyen... ésakkormár vagy 20 perce csináljuk -.- rohaggyonmeg -.- megmajd jön a Zoli, apám spannya akivel a zenéket csinálják és megint belesz húzva a gépem -.- kitaláltam hogymajd akkor anyám gépén póbálok MSN-ezni Gabussal csak az meg egy fos gép.... de közbe megtudtam hogy amikor jön a Zoli nekemis ittkell lennem egy időt hogy megtanítsa hogy kell azt a másik programot használni :@ mert apám közölte hogy ha nincs itt a Zoli akkormajd én csinálom hát a kurva anyádat azt csinálom elegem van a szaros zenéidből -.- remélem nem jóban rosszban közbe kell majd kimennem nézni amit csinálnak ._. annyira feltud baszni ez az egész. utálom hogy gyerek vagyok. mért mindig az van amit a felnőttek akarnak? -.- de ha én nemakarom akkor ordítanak megakarnak verni -.- nyomorultak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése