2011. augusztus 25., csütörtök

buzi SZIN -.-

kurva annyát annak a retkes SZINnek -.- mindenki isteníti meg imádja csak nekem meg kurva fos hogy nemtudok tőle aludni annyira behalladszódik mert nemlakok annyira messze a tisza parttól ._. hát a kurva annyát annak a szarnak -.- bazdmeg füldugóval kellet aludnom -.- meg majd mais azzal fogok -.- szerencsére így nemannyira hallottam tehát viszonylag könnyen elaludtam.. :S alig várom már hogy vége legyen ._. rohaggyon szét. amúgy ma voltam Gabcsinál ^^ amikormár pont a busz ajtójánál álltam hívott hogy ne mennyek mert nemtudunk melyik szobába lenni mert a nagymamájánaka tesója ottmarad meg tesója pakol meg ilyenek. ő akart jönni de mondom most én akarok menni tehát én mentem. és rossz helyen szálltam le XD de nemvolt gáz, 2 utcával arréb a buszmegállótól :D de onnan eltaláltam volna Gabiékhoz mert ismerem azt az utcát. xd de Gabi odajött :D vicces volt.xD aztán hazamentünk kártyáztunk az annya szobájába aztán mentünk ebédelni végre ehettem krumplifőzeléket *-* anyámat mindig kérem de sose csinál.xd merthogy az csak egy napig jó, de ő meg több napra főz mindig mert dolgozik ésakkor nincs mindig ideje főzni. aztán társasoztunk meg malmoztunk :D meg megint kártyáztunk, tv-ztünk szerencsére akkor már az ő szobájában :) aztán elvittük Csokit sétálni, aztánmeg kivittük a házuk elé jáccani, és jött Norbi, aztán mentünk a kocsmába :o ottvolt még Misi meg Harcos meg Andi. Andi felbasz -.- utálom hogy Gabi a lánybarátaival ölelkezik... Miri is csak azért nembasz fel ilyen szempontból mert neki van pasija... de kurvára utálom bezzeg ha én ölelném át egy fiú barátomat akkor szegény gyerek már rég halott lenne -.- namindegy..... aztán meg mentünk a boltba és  vettek kannást. utána meg vmi térre mentünk, aztánmeg jöttem haza. most jólutaztam :P anyám mondta hogy szálljak le a józsef attila sgt-n, de nemértettem hogy miért mert az messzebb vna tőlünk mint a mars tér. de anyám aszitte h közelebb rak le. mert amúgy a józsef attilára nyílik az utcánk, de kurva messzebbi pontján rak le a busz :D közbe találkoztam nagybátyámékkal, éppen kutyát sétáltattak.xD tökédes volt odajött nyalogatni a lábamat :D szóval ma jó volt és holnap is jön Gabcsiii *-*-*-*-*-* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése