2011. augusztus 19., péntek

3 nap Gáborkánál :)

juuuj olyanjó volt *-* 3 napra elengedtek anyuék Gabihoz Orosházára :) szerdán átvitt apu , asszem háromnegyed 11re voltunk ott. ebédeltünk, aztán 3ra jött Norbi, és kibicikliztünk először egy boltba piát venni meg nekem cigit meg monstert, xD aztánmeg ki gyopárosra Robiék nyaralószerűségébe. ottígy először csak baszakodtunk, ott volt az anyja, és kapott egy telefont hogy a 3 fiú mennyen dinnyét pakolni másnak reggel 7től 9ig XD mimeg addig Mirivel, Robi barátnőjével csináljunk rántottát. xd aztán így elment Robi annya, és elkezdtünk sörözni, aztán fröccsözni meg vbk-zni, aztán kb egy óra után sikerült tüzet rakni XD Robi annya visszajött valamiért, és segített, de hadne mondjam hogy egy milyen zsepitől gyulladt be XDDDDDDDDDDDDD aztán én voltam a tűztápláló *-* Norbi meg az igazi favágó.xD aztán nekiálltunk szalonnát sütni, tökjóvolt :D utána már így hajnal 1kor lefeküdtünk aludni, volt két kihúzható kanapé, az egyik 2 a másik 3 személyes, de mindkettőn két-két ember feküdt. szegény Norbi a földön aludt. elfelejtettem elvinni gyopira a kontaktlencse tartómat meg azt a löttyöt amibe rakni kellett :O ígyhát vízbe raktam nagyon fostam h lesz-e vmi baja. de végül nemlett. amúgy így Gabival hajnalba egy óráig voltunk fent mert Robi úgy horkolt hogy nemtudtunk tőle aludni. xd aztán nagynehezen sikerült vissza aludni :P másnap így megreggeliztünk visszamentünk Gabcsiékhoz , aztán ebédeltünk, és dékután aludtunk. nagyon édesek voltunk :3 aztán felkeltünk vacsoráztunk, kivittük Csokit jáccani ^^ meg tv-ztünk kártyáztunk jameg persze tökjóvolt mert mielőtt mentünk gyopira szerdán azelőtt is eggyütt fürdötünk, meg másnap is *-* és utána elkezdtünk nézni egy filmet, a kegyetlen titkot, annyira azért nemvolt nagyszám, de közbe rosszul lettem alig kaptam levegőt :S de aztán Gabusss mondta h inkább aludjunk és aztán egy óra szenvedés után elmúlt a rosszul létem. aztán megint eggyütt aludtunk :3 és  megint olynajóvolt eggyütt fürödtünk *-* meg ebéd után társasoztunk :P meg kártáyztunk feküdtünk, simspon családot néztünk, csokival jáccotunk. tehát nagyon jóléreztem magamat *-* ^^ aztán 8kor ment a buszom vissza szegedre. és megkaptam az új telefonomat *-* arany-fehér nokia c300 olyan szép *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése