2011. augusztus 24., szerda

holnap Gáborka *-*

holnap megyek Gabcsihoooooz (L) már korán hajnalba 11 után ott leszek Orosházán :D XD életembe először megyek hozzá busszal :O remélem jó helyen szállok majd le.xD onnan már jöttem hazafele busszal és megjegyeztem hogy van egy nagy víztorony és ott kell leszállni XD meg 11:20kor kell asszem tehát majd készülök.xD meg székkutast felismerem mert egy kis fos falu ahol vicces a benzinkút, és majd azután kell leszállnom :D amúgy ma nem emlékszek komolyan hogy micsináltam XD ez durva XD ja de tudom.xD anyámnak vittem fagyit aztán meg vennem kellett neki gyóccert.xD meg Gabussal msn-eztem egész nap :3 tökjóóvolt :3 sok értelmeset ma se csináltam.xD viszont megettem az egész tábla barackoskekszes bocimat :c demost pörgök mert aligvárom hogy holnapvégre Gabcsizzak *-* és majd csak 19:55kor megyek haza olyanjólesz *-* amúgy durva hogy egy hét múlva ilyenkor lesz az utolsó nap a nyári szünetből :O mongyuk engem nem hat meg én szeretek iskolába járni :D remélem lesz valami új jóarc osztálytársunk is :P 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése