2011. augusztus 13., szombat

Kuuurva jóvóólt :D

baszott jóvolt a tábor :D pedig nemúgy indultam neki hogy jólesz.xD első nap végre láttam Gabcsit mert ugye előtte nyaralt ^^és annyirajó volt átölelni *-* aztán bekellett magunkat regisztrálni, volt három szobatársam, az egyik Viki, ő trombitázik, és jövőre jön konziba :P jóarc nagyon :D aztán Domi, őis jön, zongorista bár ő először nem volt túl szimpatikus de nagyon megszerettem ^^meg Klárika, kürtös  :D ő még csak most megy 6.ba de az egyik konzis fiúnak a huga és nagyon hasonlít a báttyára meg a természete is, és kurvanagy tag a kislány :D kurvajóarc Xd ésígy aznap volt a nyitókoncert eljött Bogii is :3 meg Judit :P végre láttam őket (L) :D aztán másnap mentem órára az új tanárommal kicsit féltem h lebasz h nemhozztam annyi darabot kívülről... de nagyonkedves :O sokkal jobb mint a régi tanárom :o nagyon örülök neki hogy átkerülök hozzá :) és amúgy azvolt a napirend, hogy 7kor keltettek minket de akkor már mindenki fentvolt.xd és negyed 8tól 8ig volt zenésztorna.... hát az egy rakat fos volt... lufikat kellett dobálnunk meg simogatnunk.... az egyik fősulis csellótanár tartott akurvaszar volt, de a fúvósoknak meg énekeseknek meg papi (az igazgató.xD) tartotta a légző gyakorlatot. uttána 8tól volt mindig reggeli 9ig, csütörtöktől már nemis jártunk be.xD  utána voltak a hangszeres órák vagy a gyakorlás, én mindig 10től gyakoroltam egy órát mert akkor volt Gabinak gitár órája. nekemmeg fél 1től volt zongoraórám. mindig tovább tartotta a tanár.xd de nembaj mert jóarc :D aztán így délután is voltak főtárgy órák, de mi Gabival mindig visszamentünk  dögleni bár neki egykét nap volt kamarája is. addig elvoltam a többiekkel :P a szobatársaimmal nagyon jóba lettem :D meg az egyik hegedűs csajjal, Csengével, ő is jön konziba, amúgy az ő szülei ilyen táborfelügyelők voltak ott.xd meg először nemvolt szimpatikus mert egy este bejött és olyan idegbetegnek tűnt XD nemtom lehet beszívott.xd de aztán normális volt :D aztán így délután mindig volt valami program, kétszer, szerdán meg pénteken fél 5től volt növendékhangverseny, de én egyiken se játszottam meg a záró koncerten se ma, mert nemakartam és mondta a tanárom, dancsik nóra hogy akkor nemkell :) de Gabcsi pénteken 3szor is játszott, meg ma 1szer :D meg amúgy voltak ott még fiúk is akik jóarcok voltak, volt Béla, aki amúgy Ádám szóval nemtom mért Béla.xd meg először az Attilát kurvabunkónak tartottam aztán kideürlt hogy ha beszélget az emberrel nemaz.xd meg Boti is jóarc volt :D volt Peti aki kurva idegesítő volt...... szobatársaim állandóan beszóltak nekiXD amúgymeg csütörtökön lementünk a köröstorokra de strandolni nemtudtunk ,mert fent volta tisza. ígyhát ilyen vetélkedők voltak, de amúgy tökjók voltak nemilyen tipikus szarok, szerintem jó volt :D és miközben Gabi éppen a japán fociban játszott, mert amúgy csapatokba voltunk, addig én oldalról néztem őket, és Klárival meg Donival besélgettem, mert Viki is játszott meg Csenge is, ígyhát beszélgettem és megcsípte a számat egy darázs belülről..... kurvaszar volt :O így álltam, és egyszer csak a felső szám baloldalának a tetején egy szúró fájdalmat éreztem és éreztem hogy ott mozog valami, rögtön tudtam hogy darázs, mert ott tele volt minden darazsakkal..... amúgy utána kiderült hogy belül van a csípés O_O nagyon befostam mert a darázscsípésnél nemféltem soha semmitől se jobban mert nemtudtam hogy alergiás vagyok-e rá vagy sem. utána csak fogtam a számat előre voltam hajolva és elkezdtem sírni annyira fájt. Domi meg Klári kérdezte h mi a bajom és mondom megcsípte a számat egy darázs... jött akkor Gabi is mert pont kiesett a játékból egyből elmentünk a budiba hideg vízalá tenni. aztán anyámat felhívtam mondt ahogy szóljak azonnal egy felnőttnek és vegyek be calciumot. szóltam Ada náninek, aztán maja adott vizes zsepit végül Mami (zir tanár) kocsival vitt vissza engem, Domit meg Klárit meg persze Gabit. ott vebettem a calciumot úgy feldagadt a szám mint Geronazzo Máriának..xd aztán anyám beszélt a háziorvosunkkal és mond tahogy vegyek a gyógyszertárba zirteket az vmi gyóccer h nefulladjak mert két óra múlva is fulladhatok. utána a portás mondta hogy menjünk inkább az ügyeletre és bementem kaptam a bal fenekembe szurit.xD és az így ingyen volt nemkellett kidobnom pénzt gyógyszerre :D és utána visszamentünk, a gáton háromnegyed óra volt mire odaértünk.... aztán ettünk meg volt ilyen disco szerű.Xd utána jöttünk vissza és a gáton útközbe három sünit is láttunk annyira cunculák voltak *-* utána aznap  Gabi hajnal 1kor átszökött a mi szobánkba hogy ott aludjon *-* olyan volt *-* tegnap meg már kise küldték onnan hogy menjen a saját szobájába :O ésígy lazán ott aludt.xD szóval nagyonjó volt a tábor imádtam *-* meg amúgy belefújtam Klári kürtjébe meg Viki trombitájába ésmár egész jól brűzölök :D vagy hogynevezik.xD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése