2011. augusztus 3., szerda

Vérzik az arcom O_O

úristen vérzik az arcom XD volt rajta egy seb ami gőzöm sincs hogy hogy keletkezett és kikapartam és most elég durván jön belőle a vér már kb 5 perce Xd nanembaj majdeláll :D itt nyomogatom hozzá a zsepit XD de legalább a csuklásom elállt :O ittam, és akkor se állt el pedig olyankor mindig eláll. ma kurvasokat csuklottam. 3szor vagy 4szer O_O amúgymeg ma mentem 1re a kozmetikushoz XDDDDD aztán anyám befestette kurvasötétbarnára a hajamat nagyon csini lettem :D énmeg beszárítottam difuzinos hajszárítóval és most kicsit göndör :D aztán meg elmentünk kebapot enni. meg anyám evett fagyit, utána hazajötütnk és apám meg a spannya csinálták a zenéiket-.- nanembaj remélem holnap nemjönnek. amúgy ma telefonáltam Gabucival és kurvaszarkedvem van azóta mert közölte h ma jöna faszomtuggya ki és őezért most zenél tehát este nemír így mégkevesebbet fogunk ma bezsélni :c meg holnap se ír T.T de legalább felhív 4kor :c 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése