2011. augusztus 16., kedd

Faszom -.-

rohaggyon meg a mocsadék apám hogy egyszer nemtudna nekem jót tenni -.- tökre beleéltem magamat a raszta hajba anyám mondogatta h csinál csinál, vet is hozzá raszta waxot, erre ma apám elkezd ordibálni hogy nekem nemlesz raszta hajam... és anyám végig tudt ah apám nem engedi, de azét táplált abennem a reményt -.- apám elkezdi hogy ez olyan mint a kutya azis egy hétig érdekes aztán megunjuk. tehát ha házunk lesz elképzelhető hogy még kutyám se lesz -.- apám mért nem tud egyszer jót cisnálni nekem? :@ ennyire utál, vagy mi a fasz? :@ na mindegy -.- ma voltam anyámnál becsavarta a hajamat.  aztán etse elmentünk a Cora-ba venni füzeteket. vettem tökszépeket oroszlánosat, kutyásat, halálfejeset, lovasat, lepkéset, mindenfélét. amúgy holnap megyek Gabushoz 3 napra tehát nemfogok blogolni két napi pénteken meg már igen.xD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése