2011. augusztus 14., vasárnap

Pécs

ma voltunk pécsen, mert apám tegnap ment oda dolgozni a borfesztiválon zenélt, mimeg ma mentünk el, Zoliék vittek el, aki ma zenélt apámmal. jött a felesége, annak a barátnője meg a kisfia. annyira aranyos a kisfia *-* amúgy nemnagyon akartam menni mert először úgy volt h Gabcsi jön aztán meg nemakart vagy nem engedték vagy mittudomén szóval nagyon szomorú voltam :c így elindultunk fél11 kor a 7 személyes kocsiba leghátul ültem tökkirály volt :D 3 óra alatt ott letütnk. Pécs amúgy kurvaszép :D ettünk anyámmal, aztán megivott egy kávét énmeg egy kólát, utána mentünk hallgatni apámékat. kurva meleg volt és ahol ültünk pont szembe sütött a nap ._. utána elmentünk megnézni a dzsámit tökszép meg nagy *-* meg ettem a mekibe görög klasszikot hát az vmi kurvafinom :O aztán jötütnk haza de akkor már két kocsival, és Zoliék után mentünk és autópályán ahol 90el lehet menni ők 60nal mentek tehát kurva lassan mentünk.. kicsit több mint 3 óra alatt értünk haza. amúgy most kurva ideges vagyok, ugyanis amíg táborba voltam lecserélték a netet -.- és régen tökjó volt a netem, egy hónapba max egyszer ment el, de akkoris könnyen megtudtam csinálni mert cska kikellett húzni meg bekellett dugni, kurva gyors volt mostmeg mamár harmadjára ment el a net.... és gecilassú -.- és egy fos. nemtom hogykell visszacisnálni tehát várom a csodát hogy mikor jön vissza..... mer tmost pont elvan menve csak ez ígymaradt ez az oldal tehát attól ezt még tudom írni.xD bazdmeg így Gabival se tudok msn-ezni :@  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése