2011. augusztus 4., csütörtök

Elegem van

elegem van abból hogy állandóan mindenki kivan akadva hogy raszta hajat akarok. nemmindegy nekik? az én hajam úgybaszom el ahogy akarom -.- mindenki csak nyafog hogy jaj a szép hajadat ne rontsd már el, jaj olyan dús a hajad, jaj annyira gyönyörű, ezzel elbasznád meg mittudoménmég miket mondanak -.- LESZAROM! az én hajam, azt csinálok vele amit akarok ._. mostis apám elkezdi nyávogni h jaj berasztáztatom  a hajamat... igen, berasztáztatom! mert nekem tetszik, és ilyet akarok kiskorom óta, és végre itt az alkalom. :@ anyám is nyavajog, közbe meg ő találta most ki, és ő akarta hogy csináljon nekem -.- a legrosszabbul az eisk hogy még Gabi sem támogatja az ötletet... jóformán seki nem áll mellettem, senkitől nemhallom hogy biztos jól fog állni, vagy hogy az tök király, nekemis tetszik az ötlet, nem ilyet senki se mond... hiába pofázik mindenki nemfogom megváltoztatni a döntésemet, akinek nemtetszik az meg mennyen a retkeshalálfaszába -.- mért nem tud senkise támogatni? :c ennyire lekell lombozni az önbizalmamat ami így is alig van? mért nem lehet elfogandi hogy én ezt akarom....?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése