2011. augusztus 29., hétfő

Dizicsere

csináltam még tegnap este egy új dizit :P az előző nem annyira tetszett :/ de eddig viszont a 4 közül ez tetszik a legjobban, szerintem olyan édes :D mint Gabi meg én *-* XDDDD jó rózsaszín de szerintem ettől függetlenül egész jó lett :P persze ez se nagy szám :/ de egynek megteszi.xd amúgy ma 11re mentem manikűröshöz, aki anyám barátnője.xD japán mannkűrt csinált. mint mindig... xD majd kifestem szerintem hamarosan :D ha abba haggyuk apámmal a zenecsinálást mert megint az megy -.- most kezdtük faszom -.- na mindegy. szép kék lesz világos kék olyan amit Gabitól kaptam *-* miután kész lett a körmöm anyámhoz átmentem erre jön Szimi át (a manikűrös) hogy anyámnak szóljon hogy álljon arrébb mert jöttek a munkások fát vágni XD és tökjóvolt végignéztem ahogy kivágnak egy fát :D utána anyámmal elmentünk a plázába kaptam egy csomó barna cuccot XD egy barna gatyát, egy kötött rövid ujjú barna felsőt tök aranyos:D meg a Tally Weijlbe volt ilyen izé hogy 1et fizetsz 2t kapsz :O és ilyen kötött felső levolt akciózva 1500-re 5000ről és abból vettünk kettőt és kettő felső volt 1500 :D az egyik szintén barna a másik meg szürke.xD meg kaptam ilyen karika fülbevalót ami ilyen fa és barna.XD és egy peace jel van benne azonmeg ilyen arany szögecsek tökjólnéz ki:P meg kaptam 3 hajgumit is azok nembarnák :DDDD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése