2011. augusztus 22., hétfő

Mingyárt jóban rosszban XDDD

bazzeg mingyárt jóban rosszban XD még télen elkedztem nézni XD ésígy ma kiderül hogy kit lőttek le meg kihal meg meg ilyenek xd mekkorajómár xd ésakkor mostmár megint mindennap nézhetem muhaha :D amúgy ma itt volt Gabcsíí (L) megtudtam egy olyan dolgot amitől sokkal jobb lett a lelkiállapotom :O meg ma olynajóvolt vele :3 néztünk filmet, a Tébolyultakat egész jó volt szerintem :P csak közbe apám csicskáztatott .__. szóval több mint 2 óráig néztük a filmet XD és most várom msn-re :3 és csináltunk képet az új telefonommal tehát mostmár szép hátterem van :D amin ketten vagyunk tökédes :D elvileg szerdán találkozunk megint :m de lehet hogy nem, de nemértem még mindighogy miért nem.xD de ha nem akkor meg csütörtökön. :D amúgy a vasárnapot várom nagyon mert akkor leszünk 10 hónaposak *-* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése